top of page
  • תמונת הסופר/תאלינור דפני

שלטי כניסה לבית מעץ – שייכות לצד אלגנטיות

כאן גרים בשמחה!

לשלטי כניסה יש תפקיד חשוב בבית – הם מביעים שייכות וניחנים בהיבטים פונקציונליים ואסתטיים שמעשירים את אזור הכניסה; הם גם נושאים מסר גם לבני הבית וגם לאורחים; הם שומרים על האינטימיות המשפחתית ועל הפרטיות. רוצים לתלות שלט מעוצב בכניסה לבית? רוצים שהוא יבטא את האופי המשפחתי במדויק? בואו להכיר את קולקציית שלטי הכניסה של סטודיו דפני, שלטים מקוריים וייחודים המעוצבים בסטודיו, להתרשם מהאלגנטיות היוקרתית של העץ, ולהבין מה צריך להביא בחשבון לפני שקונים שלטי כניסה לבית.





למה כדאי לתלות שלט מעוצב בכניסה לבית?

שלט כניסה על דלת הבית הוא המזהה הטוב ביותר של הבית ושל המשפחה המתגוררת בו. נוסף על כך הוא משפר את האסתטיקה החזותית של הבית בכלל ושל אזור הכניסה בפרט, ועוזר לאורחים לדעת שהם הגיעו למקום הנכון. יתר על כן, שלטי כניסה הם כלי אינפורמטיבי – הם בדרך כלל מציינים את שם המשפחה אך יכולים להדגיש גם את הכתובת, את מספר הבית ואף את השמות הפרטיים של בני הבית.


זהו מידע חשוב שמסייע לדוורים, לשליחים ולנותני שירותים שמגיעים לבית כדי לתת שירות. למה כדאי לתלות שלט כניסה מעוצב? כי אין דבר יפה יותר משלט כניסה שהושקעה בו מחשבה, יצירה, אומנות וכישרון, כדי לבטא את היופי המשפחתי, את האחדות, את האינטימיות ואת האהבה.


איזה שלט כניסה אתם מעדיפים?

בקולקציית שלטי הכניסה של סטודיו דפני תמצאו מבחר דוגמאות ועיצובים, ואתם יכולים לבחור ביניהם את השלט המתאים ביותר לכם. כל שלט כניסה מעוצב יכול לבטא גם את האינדיבידואליות המשפחתית וגם את הסגנון האישי של כל אחד מבני הבית.






בין שאתם מעדיפים אסתטיות מסורתית ובין שאתם חובבים עיצובים עכשוויים או כפריים, כל אחד מהשלטים הנכללים בקולקצייה יכול למזג בשלמות בין החזות החיצונית של הבית ובין הסגנון העיצובי של האזורים הפנימיים. השקעה בשלט כניסה מעוצב תעזור לכם לייחד את אזור הכניסה ולהשאיר רושם מתמשך על האורחים ועל העוברים ושבים.


שלטי כניסה לבית – יוקרה אלגנטית

שלטי כניסה מוסיפים לבית יוקרה אלגנטית ומאופקת אך גם ססגוניות חיננית. עץ, בהיותו חומר גלם טבעי, מתאפיין בחמימות נעימה שבכוחה ליצור חיבור הרמוני בין אזור הכניסה ובין החללים הפנימיים. המרקמים העשירים של העץ ורבגוניותו מוספים לבית עומק, אופי וגם נצחיות. שלט כניסה שמעוצב בקפדנות ובכישרון, מעורר השתאות והשראה בקרב כל מי שמגיע לבית, ומייפה את הבית בדרך ייחודית ומלאת חן.


מה צריך לדעת לפני שבוחרים שלט כניסה לבית?

לפני שבוחרים שלט כניסה לבית, יש להביא בחשבון כמה דברים. ראשית, יש לחשוב על הגודל הרצוי של השלט ולוודא שהוא ייראה מרחוק.


צוות הסטודיו ישלח לאישורכם סקיצה של השלט לפני ייצור השלט. שנית, יש להביא בחשבון את עמידות השלט לאורך זמן אך לא לחשוף אותו לחום כבד בקיץ או למשקעים רבים בחורף. חשוב מאוד לתלות את שלט באזור כניסה מקורה בלבד. כמו כן, כדאי שהסגנון העיצובי של השלט יתאים לסגנון העיצובי של הבית גם מבחוץ וגם מבפנים בין שמדובר בעיצוב מודרני או עכשווי, ובין שמדובר בעיצוב מסורתי או קלסי.





ולבסוף, חשוב לדעת ששלט הכניסה מגיע מהסטודיו עם נייר דבק דו־צדדי פשוט להדבקה נוחה וקלה. אפשר להגיש בקשות לגופנים שונים, ואפשר גם להזמין שלטים באנגלית. הכול לפי צורכיכם, לפי טעמכם ולפי העדפותיכם.


שלטי כניסה מעוצבים בסטודיו דפני

בסטודיו דפני תמצאו מבחר שלטי כניסה שמתאימים לכל סגנון עיצובי החל בסגנון קלסי לצורותיו וכלה בסגנון מודרני לרבדיו. השלטים שלנו מאופיינים בקווים נקיים, באסתטיות מינימליסטית ובתשומת לב לפרטים, ולכן הם אידיאלים לצורת הבנייה המודרנית בארץ. שלט כניסה מעץ מבטיח את עמידות ואת איכותו. אפשר להתאים את שלט הכניסה לצרכים המוגדרים של בני הבית, לטעמם ולהעדפותיהם.


הגמישות בעיצובים מאפשרת לצוות הסטודיו לעצב שלטים ייחודיים ומרשימים ולזרום עם כל בקשה. שלטי כניסה מבטאים את השייכות של בני הבית ומוסיפים לבית יוקרה מעודנת אך מורגשת. רוצים להוסיף לבית קסם, יופי ואופי? שלט הכניסה החדש שלכם כבר מחכה לכם בסטודיו דפני. כל מה שאתם צריכים לעשות, הוא לראות, להתאהב, לבחור, לתלות ולגור בשמחה!

bottom of page