top of page
  • תמונת הסופר/תאלינור דפני

10 פריטי עיצוב לבית חדש

10 פריטים מדהימים שיעשו את המעבר

מעבר לבית חדש הוא שלב מרגש וחשוב בחיים, אבן דרך של ממש שמסמלת את סופו של פרק ישן ואת תחילתו של פרק חדש ונותנת הזדמנות להכות שורשים חדשים ולהשתייך לבית, לשכונה ולקהילה. פריטי עיצוב למעבר דירה הם דרך מצוינת לחגוג את המאורע החשוב, בין שאתם מעניקים מתנות לאחרים, ובין שאתם קונים לעצמכם לרגל מעבר דירה. פריטי העיצוב הללו הם לא רק משאלות חמימות לחיים טובים ומוצלחים הם גם ברכות מכל הלב שיעזרו לכם ולאחרים להתאקלם בבית החדש.


כדי לעזור לכם לבחור, הינה חמישה פריטים מדהימים שיעשו לכם וליקיריכם מעבר דירה קל, מהנה ומבטיח.


1. מראה יוקרתית לאזור הכניסה

אין דבר חשוב יותר מרושם ראשוני גם כשנכנסים לבית חדש. הכניסה לבית מתווה את הטון של כל הבית, מדגישה את האווירה ומחדדת את ההרגשה. ואין פריט שמאיר את הכניסה ומסביר פנים לנכנסים יותר ממראה עגולה חצי מסגרת בצבע שחור. המראה היוקרתית הזאת מפיחה חיים בבית ומרשימה את כולם – גם את הנכנסים אליו וגם את היוצאים ממנו. זהו פריט עיצוב מושלם לבית חדש. מראה יוקרתית ומסוגננת שמוסיפה אלגנטיות למבואה, מחזירה אור ומרווחת את חלל הכניסה. המראה המיוחדת הזאת לא רק משרתת מטרה מעשית אלא גם משפרת את האסתטיקה של הבית, ובינינו? אין פריט יפה יותר ממנה.




2. מתלה לתיקים

שמירה על סביבה נטולת עומס היא חיונית לבית שליו ומאורגן. מתלה מעוצב לתיקים מעץ אלון מלא עם ווים בצורת S הוא פריט פרקטי שעוזר להנגיש חפצים ולשמור על הסדר. כפריט עיצוב לבית חדש המתלה הנהדר הזה הוא בחירה מצוינת. בזכות העיצוב המינימליסטי והמבנה החזק שלו הוא גם פונקציונלי וגם מושך חזותית. אפשר לתלות עליו תיקים, כובעים, צעיפים ואביזרים אחרים ולהוסיף נוחות וסטייל לשגרת היום־יום.




3. פריט עיצוב לבית חדש - שלט כניסה אומנותי

שלט כניסה הוא הדבר הראשון שהאורחים מבחינים בו כשהם מגיעים לבית. השלט מקבל את פניהם ועוזר להם להרגיש נוח, להרגיש טוב, להרגיש בבית. שלט כניסה מעוצב הוא פריט עיצובי נפלא. אפשר להתאים אותו לכל משפחה ומשפחה ולבחור בעיצובים שמתאימים לאופי המיוחד שלה, כי כל משפחה מיוחדת בדרכה שלה. שלט כניסה הוא דוגמה לאומנות יצירתית. הוא עשוי מעץ איכותי; הוא מוסיף אופי לאזור הכניסה ומשאיר רושם טוב והרגשה מצוינת לאורך כל הביקור.



4. מדף מעוצב למגזינים או לספרים

פינות קריאה נעימות מוסיפות לבית חום ואישיות. מדף למגזינים ולספרים מעץ אלון מלא המשולב עם ראטן בגימור לכה מט הוא פריט עיצוב פרקטי ורב-תכליתי. בזכות העיצוב הקומפקטי הוא משתלב נהדר בכל פינה ומתאים לחללים גדולים וקטנים כאחד. הראטן הטבעי נותן למדף המעוצב נופך כפרי קסום ומספק מקום אחסון רב לספרים, למגזינים ולפריטים דקורטיביים אחרים. זהו פריט שמעודד את בעלי הבית החדשים להתמכר לחדוות הקריאה ומוסיפה אלמנט מזמין לחלל המגורים המשותף ולחדרי השינה.




5. יחידת מדפים מעוצבת למטבח

מטבח פועם, רוחש והומה הוא הלב של הבית. ולכן פריט זה עוזר לשמור על הסדר במטבח ולייעל את העבודה בו. יחידת מדפים מעוצבת למטבח מעץ אלון מלא הוא פתרון מושלם לעבודת מטבח שיטתית ויעילה ואמצעי לליטוש הכישרונות הקולינריים של בני הבית. העיצוב החכם של המדפים מעדנים את הדקורציה במטבח ועוזרים לבני הבית לאחסן תבלינים, צנצנות, כלי בישול ופריטים חשובים אחרים. הגימור האלגנטי מוסיף תחכום לעיצוב המטבח, מנצל את החלל היטב ומשליט ארגון, סדר ופונקציונליות באזור העמוס ביותר בבית.



6. מדף מעוצב לחדר הילדים

כשעוברים לבית חדש, צריך לזכור שהילדים הם חלק מהתהליך, וגם הם צריכים פריטים חדשים שיעודדו וישמחו אותם. מדף מעוצב לחדר ילדים הוא הפתרון המושלם במיוחד אם מדובר בלוח פג בורד שאפשר, להתפעל ממנו, להניח עליו חפצים ולסדר איתו את החדר. רוצים שהילדים ישמרו על הסדר בחדר החדש? ויקפידו על כך גם מחוץ לחדר? למדו אותם איך עושים את זה והשאירו להם את כל השאר. המדף המעוצב הוא רק ההתחלה; ההשראה והיצירתיות יגיעו בהמשך.



7. מעמד לכוסות ובקבוקי יין מעץ

אי אפשר לעבור לבית חדש בלי לעצור לרגע את כל ההמולה, להתכנס יחד ולהרים כוסית לחיים – לחיי ההתחלה החדשה, לחיי החיים החדשים, לחיי הבית החדש ולחיי המשפחה שמסתגלת ומתאקלמת. מעמד לכוסות ולבקבוקי יין מעץ הוא הספתח המתאים ביותר לכך והמוצר המעוצב שהכי מתאים לאירוע המרגש. המעמד המדהים הזה עשוי מעץ אלון מלא ואפשר לארגן איתו את פינת המשקאות של הבית – במטבח, בפינת האוכל או בסלון, זה לא ממש משנה. העיקר שיהיה אפשר לתפוס את הרגע עם כוסית של יין מתקתק ולהרים יחד לחיים.




8. קרש חיתוך מעץ אלון מלא

האמת היא שאי אפשר לפתוח את המטבח הביתי החדש לעסקים בלי קרש חיתוך מעץ אלון מלא. כשהבית החדש כמרקחה, הקופסאות מפוזרות בכל מקום, הילדים לא מוצאים שום דבר, וההורים נאבקים לשמור על קור רוח, המטבח צריך להיות אי של שלווה, להרגיע את כולם ולהחזיר את האיזון למשפחה. קרש החיתוך הרב־תכליתי והמיוחד הזה הוא הסוד הגלוי של המטבחים המודרניים, ובבית החדש הוא הכרחי. הוא מתאים להגשת מזון, להנחת סירים חמים וכמובן לחיתוך זריז של ירקות או פירות אם כולם רעבים בתוך כל ההמולה. קרש חיתוך הוא מתנה אידיאלית למעבר דירה – הדבר היחיד שתמיד צריך בהישג יד.



9. סבוניה מעץ וסבון מוצק

מעבר לבית חדש הוא הזדמנות לשדרג את חוויית הרחצה ואת האווירה בחדרי הרחצה. איך עושים את זה? בקלות. עם סבוניה מעץ אלון מלא ועם סבון טבעי שנוצק בעבודת יד. אווירת ספא בבית החדש? בהחלט! כי מגיע לכם. הסבוניה עשויה בגימור של לכה שקופה להגנה מלאה מפני מים. היא עמידה לסביבה הלחה של חדרי הרחצה והשירותים ומוסיפה להם קסם, יופי ושלווה.



10. מתלה עם מדף צבע שחור

ומה לגבי הסלון בבית החדש? גם שם צריך להוסיף טאץ' קסום של פריט עץ מעוצב, נכון? מתלה פג בורד מעץ מלא עם מדף בצבע שחור יעשיר את הסלון בתחכום אלגנטי מצד אחד ויעדן אותו ברוגע מינימליסטי מצד שני. העיצוב הקליל והמיוחד של הפג בורד מאפשר לשנות בקלות את מקום המדף, לתלות עליו תמונות, חפצים אישיים ופריטים קישוטיים שונים ולהרגיש איך עם כל שינוי קטן האווירה כולה משתנה. אין כמו בבית, נכון?




מעבר לבית חדש - להתחדש עם פריטים אומנותיים

לא נגזים אם נאמר שפריטי עץ תכליתיים ודקורטיביים הם נצחיים. הם מוסיפים לבית חמימות, יופי טבעי, אלגנטיות ותחכום. בין שמדובר במראה יוקרתית לכניסה או במתלה עץ מעוצב, ובין שמדובר בשלט כניסה אישי משפחתי, במדף לפינת הקריאה או ביחידת מדפים מעוצבת למטבח, אי אפשר לטעות עם פריטי עיצוב מעץ ואי אפשר שלא להתרגש מהם.


פריטי עיצוב לבית מעץ הם עמידים, ידידותיים לסביבה ומרהיבים ביופיים. העץ משתלב נפלא בסגנונות עיצוביים שונים, ואין זה משנה איזה סגנון עיצובי שולט בבית. פריטי עץ מתיישנים בחן, מוסיפים לבית קסם ואופי ולעולם לא מפסיקים לרגש. כשחוגגים מעבר לדירה חדשה, כדאי לעשות את זה עם פריטי עץ שיוצאים מהלב ונכנסים אל הלב.


בסטודיו דפני, הבית של אומנות העיצוב בעץ, מייצרים פריטים ייחודיים שמתאימים קודם כל לכם – לצרכים שלכם, להעדפות שלכם, לטעם שלכם ולבית שלכם. כל פריט מיוצר באהבה ומתוך מחשבה עליכם ועל מה שנחוץ לכם בכל רגע בחיים.


חושבים על תוספת מיוחדת ומעוצבת לסלון, לפינת האוכל, למטבח או לחדרי השינה? אתם מוזמנים להציץ בקולקציות המיוחדות שלנו ולהתאהב. רוצים להעשיר את הבית החדש שלכם בחפצי עץ מלאי יופי והשראה? הדרך לכך מתחילה כאן, אצלנו בסטודיו. חושבים לקנות פריט מעוצב למעבר דירה? אתם כבר יודעים במה תבחרו, נכון?

bottom of page