top of page
  • תמונת הסופר/תאלינור דפני

מתנות עץ ייחודיות לחנוכת בית

אירוע חנוכת בית הוא ציון דרך מרגש בחייו של אדם. תקופת המעבר לבית חדש היא תקופה של שמחה, של תקווה ושל ציפייה להתחלות חדשות, לזיכרונות מרגשים ולחיים איכותיים וטובים. אם אתם מוזמנים לאירוע חנוכת בית, או אם אתם בעצמכם חונכים בית חדש, חשבו על מתנות לבית שמבטאות הרבה יותר מאיחולים לבביים ותורמות לפונקציונליות ולאסתטיות של הבית.


אז אם אתם מתלבטים ולא יודעים באיזו מתנה לבחור, הינה כמה רעיונות למתנות יפהפיות שיעזרו לבני הבית להתאקלם במשכנם החדש ולארגן את חייהם בנוחות.


עוגה מתוקה על קרש חיתוך מעץ מלא לחנוכת בית

עוגה מתוקה שנאפית באהבה ומוגשת באהבה על קרש חיתוך מעץ מלא, היא מתנה מושלמת לאירוע חנוכת בית. היא ממתיקה את הרגע ומשאירה מזכרת נהדרת מתקופה מרגשת. קרש החיתוך הוא גם יפה וגם פונקציונלי; הוא חזק, איכותי ועמיד; הוא תוספת אלגנטית למשטח העבודה במטבח ומזכרת שנשארת לתמיד.


קרש חיתוך מעץ מלא


אפשר לחתוך בו מזון מכל הסוגים ובה בעת להגן על יופיים של משטחי השיש במטבח. קרש החיתוך של סטודיו דפני מעוצב בפשטות מעודנת ומוסיף קסם טבעי לכל מטבח. בזכות הרבגוניות שלו אפשר להכין איתו ארוחות מדהימות וגם להגיש עליו מנות משביעות. ללא ספק הוא מתנה יוצאת דופן לחנוכת בית; הוא מלא יופי ואידיאלי לחובבי בישול או למארחים שאוהבים לארח.


כאן גרה משפחה שמחה – שלט כניסה לבית

אין ספק ששלט כניסה לבית הוא מתנה מושלמת לחנוכת בית, ושלט מעוצב בהתאמה אישית על אחת כמה וכמה. שלט כניסה שמשלב שני חומרי גלם מופלאים – עץ ומתכת – הוא גם פריט דקורטיבי וגם צורך מעשי. שלט לדלת כניסה מעוצב מאיר את הכניסה לבית, מנציח את הנוכחות של בני הבית ועוזר לאורחים להרגיש רצויים בכל עת. בסטודיו דפני תמצאו מבחר שלטי כניסה שמעוצבים בקפידה ובאהבה.




אפשר – ורצוי – להתאים אותם להעדפות של בני הבית ולצורכיהם, לשלב בהם גופנים שונים ופריטים נוספים מלבד שם המשפחה כמו מספר בית, כתובת ושמות פרטיים. תהליך העיצוב הוא אינטראקטיבי ואיננו מסתיים עד שהלקוחות מאשרים את הסקיצה הסופית של השלט.


האינטראקצייה החיונית עם סטודיו דפני מבטיחה לכם מוצר מוגמר, ייחודי ויפהפה. שלט כניסה מעוצב מעץ הוא החיבור המושלם בין הבית החדש ובין בני הבית. הוא מביע את הטעם האישי שלהם ומוסיף לבית אלגנטיות מעודנת ומרשימה.


מפיות לבנות ומארז חבקים מעץ מלא למפיות שולחן

אין דרך טובה יותר לחגוג את חנוכת הבית משולחן אוכל מסודר למופת וערוך למשעי. מפיות לבנות ומהודרות הן תוספת חיננית לשולחן אוכל מהודר, ואם תעטרו אותן בחבקים מעץ מלא, תוכלו לציין אירוע חנוכת בית מעורר השתאות ובלתי נשכח. האביזר מקסים והתכליתי הזה משפר את חווית האוכל ונשמר לתמיד.


בכל פעם שבני הבית יערכו את השולחן, הם ייזכרו בכם ויחייכו. במארז הייחודי הזה תמצאו עשרה חבקי מפיות מעץ מלא שיעצבו כל שולחן בדיוק מרבי ויוסיפו לו נופך כפרי וקסם טבעי. מחפשים דרך לבטא את הכישרון שלכם לדקורציה ולעיצוב ולהדהים את בני הבית? אל תוותרו על מארז חבקים למפיות שולחן ואל תשכחו שגם הפריט הקטן ביותר מוסיף לאווירה החמימה והמזמינה של הבית החדש.


חבקים למפיות לחנוכת בית


שובר מתנה לקנייה בסטודיו דפני - מתחנה מושלמת לחנוכת בית

אם אינכם יודעים מה בני הבית אוהבים או אם אתם רוצים לתת להם את החופש לבחור במתנה שמתאימה להם, שובר מתנה לקנייה בסטודיו דפני הוא אפשרות מתחשבת ואוהבת ומחווה מרגשת. גיפט כארד מנגיש לקונים את אוסף פריטי העץ הייחודיים והמרהיבים של סטודיו דפני ומאפשר להם לבחור בעצמם את המתנה שמתאימה להם ולביתם החדש.



מתנות לחנוכת בית מעץ

חנוכת בית הוא אירוע מרגש של התחלות חדשות, תקוות חדשות וציפיות חדשות. מתנות לחנוכת בית מרגשות מעץ מלא הן הדרך הטובה ביותר לעזור לבני הבית לקפוץ קפיצה של אמונה לעבר חיים חדשים, יפים וטובים.


פריטי העץ של סטודיו דפני לא רק מעצימים את האסתטיות של הבית, הם גם עוזרים לבני הבית בחיי היום יום ונשארים כזיכרון מתוק ושמח לתמיד. רוצים לעזור לבני הבית להתאקלם בביתם החדש? קנו להם ממבחר פריטי העץ המדהימים של סטודיו דפני והכניסו השראה ויופי לביתם החדש ולחייהם.

bottom of page