top of page
  • תמונת הסופר/תאלינור דפני

מראות מומלצות לבית


מראות מעצימות את יופיו של הבית ומוסיפות יוקרה ופונקציונליות לכל החדרים; הן לא רק מגדילות את החלל, הן גם משפרות את האווירה בכל חדר ועוזרות לבני הבית ולאורחים להרגיש טוב בכל אזור ובכל פינה.


מראה, מראה שעל הקיר – למה כדאי לתלות מראות מעוצבות בחדרי הבית?


לסטודיו דפני יש כמה תשובות שעשויות להפתיע אתכם – החל בהוספת חיוניות, יופי ואלגנטיות לבית ולחיים וכלה בשיפור ההרגשה האישית של בני הבית והאורחים. לא סתם אנחנו זוכרים את הפנייה הנרגשת למראה שעל הקיר באגדות הילדים – הדמות הנשקפת מהמראה לא רק מרגשת אותנו, היא גם משקפת את כל מה שטוב ונפלא בנו. הינה 4 הצעות למראות מעוצבות שמעצימות כל חלל ומשפיעות על כל מתבונן.


אומנם היופי הוא בעיני המתבונן, אך בכל הנוגע למראות מעוצבות ויוקרתיות, הוא גם בעיני היוצר. אז בואו נצלול לעומקו.


1. מראה מלבנית עם מדף לכניסה לבית

כולנו מסכימים שאזור הכניסה לבית צריך להיות מסביר פנים ולהרשים את הנכנסים וגם את היוצאים. מראה מלבנית עם מדף באזור הכניסה הוא הרושם הראשוני הכי טוב שאפשר להשאיר על האורחים, והדרך הטובה ביותר להאיר את המבואה ולהגדיל אותה. מראה מעוצבת באזור הכניסה היא לא רק פתרון מעשי לטאץ'־אפים של הרגע האחרון לפני היציאה אלא גם תוספת של עומק ומרווח לאזור שהוא קטן מטבעו.


המראה המלבנית היפהפייה של סטודיו דפני מתאימה לכל סגנון עיצובי בזכות הסטייל הייחודי שלה. אפשר להניח על המדף הנלווה פריטים קישוטיים, מפתחות, תכשיטים או כרטיסי אהבה ואיחולים לבביים ליום מוצלח. יצירת הפאר הזאת בכניסה לבית לא משאירה אף אחד אדיש; היא מרתקת מבטים, מעוררת השראה ומוסיפה אלגנטיות מעודנת ויוקרה מתוחכמת לכל מבואה בכל בית.


מראה מעוצבת ומומלצת


2. מראה עגולה לחדר הרחצה

ללא ספק אי אפשר בלי מראה בחדר הרחצה, אך ממש לא חייבים להתפשר על יופי, איכות ושימושיות. אפשר ליצור בחדר הרחצה מרחב אישי, פרטי, יפה ומרהיב עם מדף צף לבן שמשתלב בטבעיות במראה עגולה יפהפייה. גם המדף הצף וגם המראה מיוצרים מחומרים איכותיים ועמידים שמתאימים לתנאי הלחות והרטיבות האופייניים לחדרי רחצה. על המדף הצף אפשר להניח מוצרי יופי וטיפוח או אביזרים אישיים אחרים.


בזכות העיצוב המינימליסטי והקווים הנקיים, המראה העגולה והמדף הצף משתלבים בכל סגנון עיצובי בחדר הרחצה ומוסיפים הרמוניה מעוצבת למרחב האינטימי והחשוב הזה.


מראה עגולה לחדר רחצה


3. יופי ואינטימיות בחדר השינה

מראה בחדר השינה היא אביזר טיפוח חיוני ופריט דקורטיבי מעניין ורב־עוצמה. מראה מעוצבת המשולבת במדף צף מעץ מייפל מלא יכולה להחליף את שולחן הטואלט אך גם להיתלות מעליו ולהעצים את פינת הטיפוח של האישה וגם של הגבר. כך או כך היא משפרת את מראה החדר ואת האווירה בו בד בבד להיותה תכליתית ושימושית. העדינות של עץ המייפל מגולמת במדף הצף ומכניסה לחדר השינה חמימות טבעית ואינטימיות מיוחדת. אפשר להניח עליו בשמים, מוצרי יופי וטיפוח, תכשיטים או חפצי נוי וליהנות ממנו ומהמראה המעוצבת המשולבת בו בכל עת.


מראה מעוצבת עם מדף לחדר שינה


4. פג בורד מלבני עם מראה למתבגרת הצעירה

בחדר של נערה מתבגרת אי אפשר בלי מראה, אך למראה של הנערה הצעירה אפשר בהחלט להוסיף פונקציונליות מרתקת וססגוניות מעודנת של לוח פג בורד מלבני עם מראה גדולה ונאה. מראת פג בורד מעוצבת היא בחירה מצוינת שעונה לכל הצרכים של נערה מודרנית, אופנתית וחיננית.


את לוח הפג בורד אפשר לסובב לשני כיוונים שונים ואף לשנות את מקום המוטות ואת כיוון המדפים שתלויים עליהם. אפשר לתלות על המוטות תיקים, תכשיטים או פריטים דקורטיביים או להניח על המדפים כל מה שצריך. לוח הפג בורד המלבני הוא גם פתרון אחסון נוח וגם אלמנט חזותי מושך. המראה הקבועה בו לא רק משקפת את הסגנון האישי של הנערה הצעירה אלא גם מעודדת אותה לארגון וליצירתיות.


מראה עם לוח פג בורד


אז מי הכי יפה בעיר?

כל המראות של סטודיו דפני ניחנות באיכות ובעמידות. הן מיוצרות מחומרים איכותיים ומתאימות במיוחד לחדרים שמאופיינים ברטיבות ובלחות כמו חדרי רחצה. למרות חשיפתן ללחות, לחום ולרטיבות הן שומרות על יופיין ועל התכליתיות שלהן לתמיד.



מראה מעוצבת עגולה


בסטודיו דפני תמצאו מבחר מראות מעוצבות להפליא שמספקות צרכים שונים ומתאימות לסגנונות שונים. לכל מראה יש יופי משלה, אופי משלה וסגנון משלה, אך כל מראה מתאימה לכל חדר ולכל אזור בבית. רוצים לבטא את היופי הפנימי שלכם ולהדגיש את היופי החיצוני בבית? חפשו את המראה הכי יפה בעיר; אתם כבר יודעים איזוהי.

bottom of page