top of page
  • תמונת הסופר/תאלינור דפני

מעמד מעץ לגלויות או לתמונות – יופי נצחי לצד פונציונליות

עודכן: 11 באוג׳ 2023

בעידן מודרני שמאופיין בריחוק דיגיטלי יש משהו קסום ומיוחד בקבלת גלויה או תמונה משמחת שמרגשת אותנו ומעוררת בנו זיכרונות מתוקים. מעמד מיוחד מעץ אלון טבעי לגלויות ולתמונות הוא פריט המתנה שיעזור לכם להעצים את ההתרגשות ולשמר את הזיכרונות.


מעמד התמונות המיוחד והעדין הזה מרגש רבים מאיתנו גם משום שהוא מזכך את חיינו העמוסים בשפע של זיכרונות יפים וגם משום שהוא תמיד נשאר קרוב אלינו וקרוב לליבנו על שולחן העבודה, על השידה ליד המיטה או על המדף במטבח.


מעמד תמונות מעץ הוא אחד הפריטים המבוקשים ביותר בסטודיו, וזה לא מפתיע – זוהי מתנה שמעוררת השראה בכולם ואפשר להעניק אותה לאנשים שאוהבים באמת. סקרנים? רוצים לדעת עוד? אתם מוזמנים להתרגש ממעמדי התמונות בסטודיו דפני, להתאהב בהם ולהעניק אותם במתנה.




מעמד תמונות מעץ אלון – מתנה טבעית לתפארת

כל מעמדי התמונות בקולקציית המתנות המיוחדת ביותר של סטודיו דפני מיוצרים מעץ אלון טבעי. עץ האלון ידוע בחמימות הטבעית שלו, בעמידותו ובחוזקו. הוא סמל לאריכות ימים ולקשרים אמיתיים, חזקים ומתמשכים, ולכן אין מתאים ממנו למתנה המרגשת ביותר שתוכלו להעניק ליקיריכם, לאהוביכם, לעמיתיכם ולאנשים החשובים לכם.


כמו עץ האלון גם מעמד התמונות של סטודיו דפני עומד במבחן הזמן וילווה אתכם ואת התמונות שלכם במשך שנים רבות. דפוסי הגוונים הטבעיים של עץ האלון יוסיפו לשולחן העבודה שלכם אלגנטיות מעודנת וחמימות לבבית ויעטפו את התמונות החשובות שלכם ברוך ובאהבה.



מתנה ייחודית ומעוררת השראה

אנחנו בסטודיו דפני מחויבים ליצירת מוצרים ייחודיים, אומנותיים ומרהיבים. ולכן כל מעמד תמונות מיוצר באהבה, בקפדנות ובתשומת לב מלאה לפרטים. אומני העץ של סטודיו דפני מבטאים את היצירתיות שלהם ואת כישרונם בתהליך התכנון, העיצוב והייצור, וכל מעמד תמונות הוא יצירת אומנות העומדת בפני עצמה. כשאתם קונים ליקיריכם מעמד תמונות של סטודיו דפני, אתם מעניקים להם לא רק פריט רב־תכליתי יפה ומרגש אלא גם השראה ורצון להקדיש זמן לטיפוח קשרי העבודה, קשרי החברות וקשרי המשפחה.




מקוריות ויצירתיות

צוות אומני העץ של סטודיו דפני מחויב גם ליצירתיות וגם למקוריות, ולכן לא תמצאו את מעמדי התמונות שלנו בשום מקום אחר. רוצים מעמדי תמונות בגדלים שונים? אתם מוזמנים לבקש מצוות הסטודיו מעמד תמונות בהתאמה אישית ואף לצרוב עליו מסר אישי מרגש או לוגו חברה מעורר גאווה. ייצור של מעמדי תמונות בהתאמה אישית מאפשר לכם להקדיש את הפריט היפה והייחודי הזה לאנשים שאתם אוהבים ולהראות להם כמה הם יקרים.


מעמד תמונות מעץ אלון מלא הוא מתנה אידיאלית לעובדים, מתנה מרגשת לאנשים אהובים ומתנה אישית לחברים הקרובים. אפשר להשתמש בו באירועים ולהציב עליו מספרי שולחנות; אפשר לתת אותו במתנה לאורחי האירוע; ואפשר להציב אותו קרוב לעין וללב על שולחן העבודה, על שידת המיטה או על הדף במטבח. בכל מקום שתניחו בו את מעמד התמונות, תיצרו נקודת מיקוד מרתקת ותעדנו את הסביבה.




היופי של התמונות, הקסם של העץ

מעמד מעץ לתמונות הוא מתנה אלגנטית, איכותית ומקורית שטומנת בחובה המון אהבה והמון רצון טוב. כמו כל המוצרים המיוצרים בסטודיו דפני, גם מעמד התמונות עשוי מחומרי גלם טבעיים ועמידים. עיצוב העץ הייחודי הוא תוצר של מלאכת מחשבת העולה על כל דמיון.


אפשר למצוא מעמדי תמונות בגדלים שונים ולצרוב על כל אחד מהם מסרים אישיים ומרגשים. מעמד תמונות מעץ הוא מתנה מושלמת לאנשים יקרים ונראה נהדר על שולחן העבודה בבית ובסביבת העבודה. רוצים ליהנות מהיופי הטבעי והמיוחד של מעמדי העץ? חפשו אותם בסטודיו דפני והכניסו לחייכם קרבה טבעית וחברות אמיתית.

bottom of page